پیشگو
perspolis girl

عشق پرسپولیس

درود

آبي‌پوشان دو بر يک مي‌بازند

اس تق لال ديروز يک جلسه تمريني را در کمپ حجازي پيگيري کرد تا خود را براي داربي آماده کند. اما در اين تمرين اتفاقي رخ داد که براي آبي‌پوشان چندان خوشايند نبود. جريان از اين قرار بود که فردي حدود 45 ساله در تمرين حضور مي‌يابد و به هواداران مي‌گويد که از کرج آمده و مي‌خواهد موضوعي را به اطلاع قلعه‌نوعي برساند. اين فرد مدعي شد که قابليت پيش‌بيني بازي‌ها را دارد و مي‌خواهد نکات لازم را به سرمربي آبي‌پوشان توصيه کند تا جلوي يک فاجعه را بگيرد! اين فرد که در ميان هواداران نشسته بود تلاش بسياري مي‌کرد تا پس از پايان تمرين چند دقيقه‌اي با قلعه‌نوعي حرف بزند ولي بوقچي‌هاي تيم جلوي او را گرفتند.

اين فرد در ادامه مدعي شد که استقلال داربي را با حساب دو بر يک به پرسپوليس مي بازد و اگر قلعه‌نوعي از همين حالا نسبت به اين موضوع آگاهي کامل را داشته باشد. مي‌تواند تاکتيک خود را به شکلي در ذهن طراحي کند که مانع شکست شود. بوقچي‌هاي استقلال وقتي متوجه شدند اين فرد ترس را به هواداران منتقل مي‌کند، او را از کمپ بيرون انداختند. نکته قابل توجه اينکه وقتي اين فرد در حال خروج از کمپ بود، يکي از هواداران از او خواست گلزنهاي دو تيم را هم مشخص کند گفت:‌براي پرسپوليس خلعتبري از روي نقطه پنالتي و سيدصالحي گل مي‌‌‌زنند و براي اس تق لال هم محمد مهدي نظري دروازه سرخپوشان را باز مي‌کند.

پس از پايان تمرين ديروز بوقچي‌ها اتفاقات رخ داده را به اطلاع قلعه‌نوعي رساندند و سرمربي آبي‌پوشان دستور داد که اين موضوع به هيچ عنوان به بازيکنان منتقل نشود.



نظرات شما عزیزان:

nazir
ساعت13:56---27 دی 1392
زکی...

بازی رو فقط ببین...!

4 تا میخورین!!
پاسخ:جوک قشنگی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 27 دی 1392برچسب:,ساعت 12:32 توسط zahra| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت